Subject: Tervisekassa X-tee teenuste testimise, arendamise ja kasutamise üldtingimustega nõustumine
From: "Tervisekassa IT Tugi" <[email-masked]>
To: "Tervisekassa IT Tugi" <[email-masked]>
Cc: "Tervisekassa IT Tugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 09:31:22 +0300

Tere, hea partner

Meile teadaolevalt on Teie asutuse alamsüsteemi(de)le avatud Tervisekassa
x-tee teenused arendus- ja/või testkeskkonnas. Selleks, et tagada ka
tulevikus avatud x-tee teenustele ligipääs, palume Teie asutuse
esindusõiguslikul isikul allkirjastada x-tee teenuste testimise ja
kasutamise üldtingimustega nõustumine (e-kirja manuses) ning saata
digitaalselt allkirjastatud dokument aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  hiljemalt 8. november 2024. Juhul, kui
Te kasutustingimustega ei nõustu, sulgeme teenused alates  11. november
2024

	TERVISEKASSA IT TUGI

Pilveosakond

T: 6611333
E: [email-masked]
Lastekodu 48, Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>